czwartek, 6 sierpnia 2015

White dress














sukienka - sh
buty - sh

ZAPRASZAM!

24 komentarze:

  1. Pięknie, lekko i mega dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobną sukienkę:) super :))

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam biel <3


    _________________________
    fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, podoba mi się! Pozdrawiam :*
    U mnie nowy pościak ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja. Najbardziej moją uwagę przyciągają te genialne buty:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne buty ! Powiedź mi tylko czy wygodnie się w nich chodzi ?

    http://liveofsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty :*
    http://sherrymynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam buty! :) są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super buty :) są śliczne ;)
    stylizacja lekka i WAKACYJNA ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja! Bardzo podobają mi się buty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :)
    Genialna torebka, skąd ją masz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna stylizacja,ciekawy blog podoba mi się :)
    obserwacja za obserwacje? x pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja ! Sukienka, buty, torebka, wszystko ze sobą współgra i do tego jest tak cudne ! :D
    Zapraszam cię na mojego bloga -> :) http://elorasti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w Twoich pięknych włosach <3
    wyglądasz prześlicznie - kobieco, zwiewnie, lekko, letnio :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiatj twój blog jest naprawdę ciekawy twoje stylizacje oryginalne i niepowtarzalne:)
    Zachęcam cię do wziecia udziału w konkursie na najlepsza stylziację:)DO wygrania
    zestaw kosmetyków o wartosci ponad 100 zł.
    Zapraszam serdecznie
    link tutaj>>https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna sukienka, pięknie w niej wyglądasz :)
    Torebka fajnie kontrastuje ze strojem <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie, czysto schludnie a nawet na imprezę były by ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna biała sukienka, może coś do niej dobierzesz od nas http://www.SwistakPakuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. idealna stylizacja na chrzest. Potrzebujesz prezentu?
    Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami dlaczego warto kupować na Sakramentalnie.pl - sklepie, który oferuje produkty dla niezapomnianych chwil. Jestem pewna, że sklep ten może być doskonałym miejscem, aby znaleźć wyjątkowe i piękne przedmioty.

    Przede wszystkim, Sakramentalnie.pl ma szeroki wybór produktów związanych z sakramentami, takich jak chrzest, komunia czy bierzmowanie. Niezależnie od tego, czy szukasz pięknej szatki na chrzest, eleganckiej komunijnej sukienki czy gustownej pamiątki, sklep ten ma wiele do zaoferowania.

    OdpowiedzUsuń